Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano- dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!
- Posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w zespołach Łańcucha Dostaw
- Znasz systemy logistyczne (SAP, SAS, Oracle).
- Masz doświadczenie we współpracy ze środowiskiem międzynarodowym
- Rozwiązywanie problemów systemowych nie jest dla Ciebie problemem
- Tworzyłeś procedury magazynowe (w tym pod kątem audytu)
- Tworzenie i aktualizowanie procedur magazynowych
- Rozwiązywanie problemów z przepływami pomiędzy Centrami Dystrybucji, Odbiorcami a Działem Zatowarowania.
- Kontakt z innymi działami w obszarze danych dotyczących produktów
- Nadzorowanie funkcjonowania magazynów m.in. pod kątem wymogów audytu
- Umowę o pracę
- Stanowisko w rozwijającej się, międzynarodowej firmie
- Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
- Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania
- Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport
- Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa
- Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.