- łączysz doświadczenie zdobyte w agencji eventowej lub marketingowej z doświadczeniem w międzynarodowej organizacji (łącznie min. 4 lata pracy),
- masz lekkie pióro, posługujesz się nienaganną polszczyzną i umiesz pisać tak, żeby zainspirować odbiorców,
- sprawnie posługujesz się językiem angielskim (poziom min. B2),
- lubisz organizować pracę w złożonych projektach i charakteryzuje Cię wysoka proaktywność,
- ze skrótami digital, branding, ATL, BTL, outdoor pracujesz na co dzień,
- z pasją i zaangażowaniem zorganizujesz event zarówno dla 15 jak i 300 osób,
- cenisz współpracę, relacje w zespole i dużą samodzielność,
- a nowe wyzwania sprawiają Ci radość i motywują do dalszej pracy...
Miejsce pracy: Warszawa
Segment: Komunikacja
- Organizacja wydarzeń ogólnofirmowych, wydarzeń dla klientów i partnerów oraz wydarzeń branżowych
- Opracowywanie i koordynowanie komunikacji marketingowej do klientów, kontrahentów i dostawców,
- Ścisła współpraca w działem sprzedaży, marketingu, agencjami zewnętrznymi
- Przygotowywanie kampanii marketingowych, tworzenie narzędzi i materiałów komunikacyjnych
- Nadzór nad spójnością komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększanie rozpoznawalności marki
- Połączenie doświadczenia pracy w agencji marketingowej z pracą w dużych strukturach (min. 4 lata),
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowej,
- Doskonała znajomość kanałów komunikacji marketingowej,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- Chęć do działania, nastawienie na budowanie relacji, rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- Umiejętność posługiwania się doskonałą polszczyzną, lekkie pióro, doświadczenie w copywritingu,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.