FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do wsparcia rozwoju naszych projektów w dziedzinie utrzymania infrastruktury drogowej poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
Koordynator ds. Kalkulacji Ofert
Miejsce pracy: Warszawa
Za co cenią nas Pracownicy ?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy.
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Analiza rynku usług związanych z utrzymaniem infrastruktury drogowej.
- Monitorowanie przetargów ogłaszanych przez GDDKiA.
- Analiza wymogów formalnych, technicznych zawartych w SIWZ oraz potencjalnych ryzyk związanych z uruchomieniem nowego kontraktu.
- Analiza lokalnego rynku - konkurencji, firm podwykonawczych (w tym prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami usług), możliwych miejsc na organizację bazy, zasobów sprzętowych itp.
- Sporządzanie kalkulacji na oferowane usługi na podstawie zebranych informacji.
- Udział w przygotowywaniu oferty pod względem merytorycznym we współpracy z Działem Przygotowywania Ofert.
- Analiza i porównywanie cen za poszczególne usługi jakie złożyliśmy w wygranym przetargu vs. rzeczywiste koszty jakie ponosimy za daną usługę.
- Analiza, porównanie oraz wyciąganie wniosków na podstawie poszczególnych cen oferowanych w przetargach - FBSerwis vs. konkurencja - zarówno przetargi historyczne jak i obecne w celu lepszego dopasowania oferty w kolejnych postępowaniach przetargowych.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Wykształcenie wyższe budowlane (preferowane w specjalności drogowej).
- Znajomość branży związanej z utrzymaniem lub budową dróg.
- Doświadczenie w kalkulacjach i merytorycznym przygotowaniu ofert.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, a przede wszystkim programu Excel.
- Preferujemy kandydatów posiadających doświadczenie w budownictwie zarówno od strony pozyskiwania kontraktów jak i ich późniejszej realizacji (analiza ofert i realne wykonanie).
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne.
- Umiejętność przewidywania ryzyk, a nie reaktywne rozwiązywanie problemów.
- Proaktywność i samodzielność w działaniu.
- Poszukujemy osoby, która lubi widzieć wkład swojej pracy w realny rozwój firmy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – B2.
- Czynne prawo jazdy kat. B.