AWBUD Design & Build to firma świadcząca zintegrowaną usługę realizacji inwestycji dla klientów sektora przemysłu oraz sektorów użyteczności publicznej, budownictwa ogólnego i infrastruktury ochrony środowiska. W ramach pełnego pakietu usług oferujemy klientom zarządzanie planowanymi inwestycjami, realizację projektowania i generalnego wykonawstwa obiektów.
Od 2017 roku Grupa AWBUD wchodzi w skład Holdingu Murapol,
co w dalszej perspektywie znacząco zwiększy jej potencjał realizacyjny.
AWBUD Design & Build poszukuje osoby na stanowisko:
Koordynator ds. instalacji sanitarnych
Miejsce pracy: Sanok
Nr ref.: KIS/AWB/2018
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe: inżynieria środowiska lub pokrewne,
- Minimum 4 lata pracy w tym 3 lata doświadczenia w realizacji inwestycji budowlanych,
- Dobra znajomość lokalnego rynku podwykonawców wykonujących roboty z zakresu instalacji sanitarnych i mechanicznych (HVAC),
- Wiedza techniczna dotycząca produktów, systemów i usług na rynku usług sanitarnych,
- Praktyczna umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz jej analizy zaprojektowanych rozwiązań,
- Znajomość programów MS Office, MS Project, Norma Pro oraz programów z grupy CAD,
- Praktyczna znajomość prawa budowlanego, norm i warunków technicznych,
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń będą dodatkowym atutem,
- Gotowość do pracy w delegacji,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Innowacyjność i inicjatywa,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Osoba na stanowisku koordynatora ds. instalacji sanitarnych będzie odpowiedzialna za:
- Sporządzanie zapytań ofertowych techniczno-handlowych dla projektów w branży sanitarnej,
- Sporządzanie kalkulacji do ofert, negocjacje w zakresie specyfikacji technicznej i warunków handlowych oferty,
- Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie ofertowania w celu doskonalenia i optymalizacji procesu realizacji,
- Wykonywanie przedmiarów robót,
- Określanie harmonogramu robót,
- Kontrola budżetu w trakcie realizacji oraz rozliczenie robót z podwykonawcami i inwestorem,
- Umiejętność analizy opłacalności projektu i szacowania jego ryzyka, opracowywanie budżetu robót, będzie dodatkowym atutem,
- Współpraca z podwykonawcami, projektantami branżowymi w ramach realizacji kontraktów.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz grupy kapitałowej,
- Atrakcyjny system rozwoju pracowników,
- Stabilne zatrudnienie,
- Współpracę w profesjonalnym zespole,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. pakiet, sportowy, pakiet medyczny, dofinansowania kolonii dla dzieci, możliwość grupowego ubezpieczenia, pakiet szkoleń on-line),
- Zapewniamy zwrot kosztów dojazdu i nocleg na budowie.