w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- Identyfikacja innowacyjnych rozwiązań w obszarze budownictwa i na realizowanych kontraktach,
- Koordynacja projektów unijnych na poziomie krajowym i międzynarodowym,
- Udział we wdrażaniu wewnętrznych inicjatyw, w tym przygotowywanie dokumentacji technicznej,
- Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy oraz dobrych praktyk.
- Wykształcenia wyższego technicznego
- 5-letniego doświadczenia związanego z budownictwem
- Wiedzy i doświadczenia z zakresu materiałów, technologii budowlanych lub technologii informacyjnych,
- Doświadczenie w realizacji projektów z dofinansowaniem UE
- Dobrej znajomości j. angielskiego.
- Mile widziana certyfikacja z zakresu zarządzania projektami np. PRINCE2, Agile PM,
- Mile widziana znajomość mechanizmu Ulgi B+R,
- Mile widziana znajomość zagadnień związanych z prawem własności intelektualnej.
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.