![](/img/firma/templates/735908/7489/top1.jpg)
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie w pierwszy okresie zatrudnienia pełnić rolę zarówno asystentki zarządu jaki i koordynatora ds. HR
Zakres obowiązków związany z rolą asystentki zarządu:
- współpraca przy planowaniu zajęć, ustalaniu harmonogramu prac i prowadzenie terminarza zajęć dla przełożonych
- bieżąca obsługa sekretariatu (przyjmowanie interesantów i rozmów telefonicznych, prowadzenie rejestru korespondencji, zamawianie materiałów biurowych)
- kontrola kompletności dokumentów przedkładanych do podpisu
- przygotowywanie i organizowanie zlecanych przez przełożonych spotkań, narad, wyjazdów służbowych
- współredagowanie i wydawanie dokumentów normatywnych
- zarządzanie flotą samochodów służbowych w zakładzie
Zakres obowiązków związany z rolą Koordynatora ds. HR:
- realizacja procesów HR w firmie (polityka personalna, oceny roczne pracowników, badanie satysfakcji pracowników, komunikacja wewnętrzna)
- kompleksowa realizacja planów szkoleń w oparciu o badanie potrzeb szkoleniowych pracowników (przygotowanie budżetu szkoleń, nadzór nad ich przebiegiem, współpraca z poddostawcami, współudział w opracowywaniu programów szkoleń wstępnych, organizacja praktyk studencki i zawodowych)
- odpowiedzialność za sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia i działalności kadrowej (m.in. przygotowywanie raportów GUS, tworzenie raportów i zestawień z systemu SAP, )
- stała współpraca z firmą outsourcingową w zakresie naliczenia miesięcznych wynagrodzeń pracowników
- obsługa kadrowa pracowników (m.in. kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie do systemu danych osobowych i płacowych pracowników, przygotowywanie umów, wystawianie zaświadczeń)
- wykształcenie wyższe (kierunki: ZZL, zarządzanie, ekonomia, administracja)
- doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale personalnym lub na innym analogicznym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość przepisów prawa pracy i ZUS
- znajomość podstawowych zagadnień z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi
- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem danymi personalnymi oraz prowadzeniem dokumentacji wewnętrznej zakładu
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
- bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i zarządzania czasem, skrupulatność, dokładność
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
- zorientowanie na realizację wyznaczonych celów
- inicjatywa, odwaga i elastyczność w działaniu
- przedsiębiorczość i orientacja na klienta
- dynamiczna, ciekawa i pełna wyzwań praca
- zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych i osobistych poprzez realizację ambitnych zadań i autonomię działania