General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych.
Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział
w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:
Koordynator ds. Gwarancyjnych (obiekt biurowy)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie procesu usuwania usterek gwarancyjnych zgodnie z wewnętrzną procedurą
- Koordynacja prac związanych z usuwaniem usterek
- Nadzór nad terminowością i jakością wykonywanych prac
- Wykonywanie przedmiarów, ofertowanie, negocjowanie, w przypadku wykonawstwa zastępczego
- Koordynowanie pracy pracowników własnych i podwykonawców
- Rozliczanie kosztów realizowanych robót, w tym wykonywanie obmiarów, sporządzanie protokołów odbioru prac, protokołów usuwania usterek
- Nadzorowanie przestrzegania zasad BHP
Jesteś najlepszym kandydatem, jeśli:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu obsługi technicznej obiektów handlowych/biurowych/ logistycznych na podobnym stanowisku
- Posiadasz uprawnienia SEP- mile widziane lub zapewniamy możliwość szkolenia w tym zakresie
- Masz wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane specjalności: instalacje elektryczne lub sanitarne; budownictwo)
- Masz doświadczenie w utrzymaniu infrastruktury technicznej obiektu komercyjnego
My zaoferujemy Ci:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zdobycia uprawnień grupy SEP
- Możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
- Pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
- Niezbędne narzędzia pracy