W Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Jobhouse pod jednym dachem świadczymy wszelkie usługi związane z pracą – przede wszystkim rekrutacje stałe i leasing pracowniczy, a także projekty typu direct search (head hunting), outplacement, try & hire, doradztwo HR oraz obsługę kadrowo-płacową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na firmę zewnętrzną, jak i do potencjalnych pracowników - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów. Agencja pracy Jobhouse skutecznie pomaga firmom z Gdańska, Warszawy, a także innych miast Polski, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę Klienta, zaangażowanie i terminowość. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest Certyfikat KRAZ, który otrzymaliśmy w kwietniu 2011 roku.
Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE (wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 7097) dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Główne zadania:
- Planowanie, koordynowanie i wykonywanie działań związanych z obsługą księgową oraz administracyjno-gospodarczą biura
- Analiza, uzgadnianie i rozliczanie zapisów i sald kont ksiąg pomocniczych
- Raportowanie wyników finansowych spółki korzystając z dostępnych procedur i systemów
- Współpraca z biurem rachunkowym, działem prawnym firmy oraz instytucjami zewnętrznymi (banki, ZUS, GUS)
- Współpraca z zagranicznym działem firmy i przygotowywanie raportów konsolidacyjnych
- Nadzorowanie płynności finansów tj. jej planowanie i egzekwowanie (cash flow, ściąganie należności i planowanie płatności)
- Dbanie o właściwy przepływ informacji i dokumentacji między Działami Firmy, Dyrektorem Zarządzającym, biurem rachunkowym oraz zagranicznym działem firmy
- Ewidencja dokumentów księgowych i praca nad procesami wewnętrznymi firmy
Wymagania:
- Min. 2 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale księgowym/finansowym/administracyjnym - mile widziane w branży logistycznej
- Odpowiedzialność, pro-aktywne podejście do obowiązków i wspólnego rozwiązywania problemów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (kontakt z biurem za granicą)
- Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji czasu pracy
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Mile widziana znajomość księgowania SAP
Oferujemy:
- Pracę w nowej spółce globalnie działającej Grupy w branży logistycznej (zagraniczny kapitał)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (3 miesięczny okres próbny)
- Wsparcie w wykonywaniu obowiązków ze strony zewnętrznych konsultantów (IT, Prawo, Rachunkowość) - zdobycie doświadczenia w wielu aspektach działalności firmy
- Możliwość codziennej komunikacji w j. angielskim z biurami z różnych części świata
- Samodzielne i rozwojowe stanowisko - możliwość współtworzenia struktur firmy od początku działalności
- Szkolenie stanowiskowe
- Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i umiejętności