Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Employer Branding (k/m)

Strabag sp. z o .o.
mazowieckie
praca stacjonarna
2556 dni temu

Sukces zależy od pracy zespołowej!

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

Do naszego zespołu HR w Pruszkowie poszukujemy osoby na stanowisko:


Koordynator ds. Employer Branding (k/m)
(Nr Ref.: PL-2018-024993)

Zadania:

  • Przygotowanie i wdrożenie strategii Employer Branding,
  • Inicjowanie, koordynowanie i realizacja działań w ramach wypracowanej strategii,
  • Zarządzanie stroną Kariera: bieżące redagowanie i publikowanie tekstów dot. Aktualności i Eventów,
  • Zarządzanie wizerunkiem Pracodawcy w różnych mediach, w tym społecznościowych,
  • Współpraca z uczelniami i organizacjami studenckimi: organizacji targów, eventów dla studentów, konferencji i innych wydarzeń,
  • Organizacja we współpracy z Konsultantami HR rekrutacji na praktyki i staże.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Łatwość nawiązywania relacji i umiejętność kształtowania komunikatów do różnych grup docelowych,
  • Kreatywność i bardzo dobre umiejętności prezentacyjne,
  • Znajomość nowoczesnych technik i narzędzi komunikacji,
  • Biegła znajomość narzędzi MS Office, w tym PowerPoint,
  • Mobilność i gotowość do podróży służbowych,
  • Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i/lub angielskiego.


Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Patronatów i Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...