Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do współpracy, jako:
Koordynator ds. dystrybucji i kontroli zleceń
Miejsce pracy: Wrocław
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- prowadzenie bieżącej dystrybucji zleceń dla Negocjatorów Terenowych,
- rozliczanie realizacji i terminowości zleceń,
- raportowanie wyników Negocjatorów Terenowych,
- weryfikację poprawności realizacji procesów pobierania gotówki od dłużników,
- archiwizację dokumentów.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe),
- minimum 2 letnie doświadczenie związane z windykacją należności,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne narzędzia.
z dopiskiem: OWD/KO/05/2017 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.