- Wsparcie przy tworzeniu strategii marketing automation dla Holcim.
- Projektowanie i prowadzenie procesów komunikacji zautomatyzowanej.
- Stała optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia wyników sprzedażowych.
- Analizowanie i interpretacja zachowań użytkowników.
- Raportowanie wyników kampanii, analiza danych, wyciąganie wniosków
- i przedstawianie rekomendacji.
- Planowanie i wdrażanie kampanii e-mail marketingowych.
- Opracowywanie strategii angażowania i pozyskiwania klientów dla różnych segmentów.
- Prowadzenie analiz w zakresie działań CRM wspierających cele biznesowe.
- Współpraca z działami Rozwoju produktu i Komunikacji marketingowej, Trade w celu pozyskania contentu, opracowywania kampanii, wsparcia sprzedaży.
- Wsparcie w obszarze tworzenia contentu.
- Rozwijanie i wdrażanie nowych rozwiązań z obszaru eB2B.
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Min. 2-3 lata praktycznego doświadczenia w prowadzeniu działań z zakresu Marketing Automation (planowanie, tworzenie treści, wdrażanie, optymalizacja).
- Zaawansowana wiedza i doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi do automatyzacji marketingu personalizacja treści, segmentacja baz danych, uruchamianie e-maili i konfiguracja kampanii - (np.: GetResponse, Salesforce Marketing Cloud/Pardot).
- Skuteczność analizy i rozumienia danych za pomocą różnych narzędzi analitycznych (np. Google Analytics 4).
- Wysoka samodyscyplina i nastawienie na osiąganie rezultatów.
- Znajomość zasad działania kanałów komunikacji marketingowej.
- Znajomość zasad działań z zakresu SEO i SEM.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
- Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, produkcyjnej oraz w kanałach B2B.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.