W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
Nasze oczekiwania:
- Min. 4-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, mile widziane doświadczenie z obszaru utrzymania klienta lub zarządzania relacjami z klientem w branży telekomunikacyjnej.
- Umiejętność myślenia koncepcyjnego.
- Umiejętność prowadzenia projektów oraz planowania, zdolności organizacyjne, samodzielność.
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
- Biegła znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie.
- Znajomość obsługi aplikacji pakietu MS Office, w szczególności umiejętność tworzenia prezentacji.
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku marketingu.
Opis stanowiska pracy:
- Realizacja celu w obszarze działań utrzymaniowych w segmencie Postpaid Rynek Prywatny, rozumianych jako: inicjowanie i koordynowanie projektów z obszaru CRM, zarządzanie zmianą i tworzenie procesów retencyjnych, koordynacja wdrożeń narzędzi wspierających zarządzanie bazą klientów, tworzenie segmentacji, ofert oraz koncepcji utrzymaniowych kampanii marketingowych, ich wdrażanie i zarządzanie realizacją, aż do podsumowania jej wyników
- Realizacja działań marketingowych na bazie klientów z odpowiedzialnością za wartość utrzymanych klientów oraz poziom rezygnacji
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi operacyjnie realizującymi cele utrzymaniowe (w tym jednostki sprzedażowe, obsługowe ofertowe, komunikacyjne, jak i analityczne)
- Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii utrzymaniowej dla segmentu Postpaid Rynek Prywatny
- Współudział we wdrażaniu strategii marketingowej, zgodnie z celami spółki.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.