ENEA CENTRUM Sp. z o.o.
Departament Obsługi Klientów
Biuro Contact Center
Ogłasza, że poszukuje kandydatek/ów na stanowisko:
Koordynator ds. Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: Koordynator Biura Contact Center
Wymagania:
- Doświadczenie w branży Contact Center minimum 3 lata, lub/i w obsłudze Klienta w branży energetycznej minimum 2 lata.
- Wykształcenie wyższe.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS OFFICE.
- Prawo jazdy.
Skrócony opis stanowiska:
- Nadzór nad Biurem Contact Center,
- Realizowanie zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami,
- Obsługa Klienta,
- Promocja, sprzedaż i doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług w celu uzyskania najwyższej satysfakcji Klienta,
- Zapewnienie efektywnej sprzedaży i obsługi posprzedażowej oferty Grupy ENEA S.A.
Predyspozycje:
- Sumienność,
- Elastyczność,
- Opanowanie,
- Odpowiedzialność,
- Zespołowość,
- Ambitność,
- Nastawienie na cel.