Jesteśmy skandynawskim koncernem ochrony – największym globalnym graczem na rynku. Pozycję lidera zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.
Obecnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Koordynator/ka ds. bezpieczeństwa obiektów
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad realizacją usług ochrony oraz aktywny rozwój zespołów poprzez wspieranie i motywowanie naszych pracowników.
Opis oferty pracyZakres obowiązków:
- Przygotowywanie, wdrażanie oraz regularne aktualizowanie dokumentacji obiektowej
- Aktywny udział w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska operacyjne takie jak: Szef Ochrony, Pracownik Ochrony, Dowódca Zmiany itp.
- Organizacja i monitorowanie wdrożenia nowych pracowników do pracy w obiekcie
- Zapewnienie umundurowania i wyposażenia dla pracowników niezbędnych do realizacji usług ochrony
- Zapewnienie znajomości i przestrzegania przez pracowników standardów bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie wykonywania obowiązków służbowych
- Koordynacja i przygotowanie obiektów do wdrożenia nowych narzędzi i systemów
- Dbanie o utrzymanie standardów jakościowych, w tym przyjmowanie zgłaszanych przez klientów potrzeb oraz ich realizacja
- Identyfikowanie i rekomendowanie pracowników z potencjałem do rozwoju oraz podnoszenie umiejętności u obecnych pracowników poprzez szkolenia oraz instruktaże
- Codzienny kontakt z pracownikami w kwestiach operacyjnych oraz reagowanie w przypadku pojawiających się trudności
- Wizje lokalne w obiektach oraz przygotowanie i asystowanie przy audytach wewnętrznych
Wymagania:
- Wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony
- Co najmniej 1 rok doświadczenia jako Dowódca Zmiany/Szef Ochrony lub na podobnym stanowisku
- 2 lata doświadczenia w pracy związanej z koordynowaniem pracy zespołu w branży ochrony lub pokrewnej
- Profesjonalizm w działaniu
- Wysokie umiejętności analityczne, zdolność krytycznego myślenia oraz identyfikowanie przyczyn pojawiających się problemów i wdrażanie rozwiązań
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
- Wielozadaniowość i podejmowanie racjonalnych decyzji, a także umiejętność pracy pod presją czasową lub sytuacyjną
- Nastawienie na pracę zespołową
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Nastawienie na identyfikowanie i reagowanie na potrzeby klientów
- Otwartość na rozwój i podnoszenie własnych kwalifikacji
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe lub gotowość do podniesienia wiedzy w tym zakresie
Oferujemy:
- Narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
- Możliwość dofinansowania do studiów, kursów oraz szkoleń
- Programy rozwojowe ukierunkowane na podnoszenie kwalifikacji, co w dłuższej perspektywie może przełożyć się na możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych
- Pracę w trybie zadaniowym
- Umowę o pracę
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Poznaj
Securitas Polska Sp. z o. o.
Securitas jest światowym liderem w zakresie ochrony osób i mienia. Spółki wchodzące w skład Grupy Securitas świadczą usługi ochrony dla odbiorców indywidualnych oraz zinstytucjonalizowanych w ponad 54 krajach świata.