Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Manta S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3217 dni temu

 

Manta S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku sprzętu multimedialnego, RTV, oraz AGD.


www.manta.com.pl


Manta S.A.  z siedzibą w Warszawie poszukuje pracowników na stanowisko:

Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
 
Opis stanowiska:
  • koordynowanie pracy CALL CENTER;
  • korespondowanie z partnerami handlowymi i klientami w kwestii statusów napraw;
  • doskonalenie procesów w obszarze obsługi klienta;
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
  • merytoryczne wsparcie Call Center z punktu widzenia prawidłowej obsługi Klienta;
  • monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta przez infolinię.
Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta;
  • wiedza z zakresu prawa konsumenckiego;
  • bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość;
  • wysoka komunikatywność;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość MS Excel w stopniu bardzo dobrym;
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
  • Atrakcyjne warunki finansowe,
  • Atrakcyjne ścieżki rozwoju w nowoczesnej firmie.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...