Manta S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku sprzętu multimedialnego, RTV, oraz AGD.
Manta S.A. z siedzibą w Warszawie poszukuje pracowników na stanowisko:
Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- koordynowanie pracy CALL CENTER;
- korespondowanie z partnerami handlowymi i klientami w kwestii statusów napraw;
- doskonalenie procesów w obszarze obsługi klienta;
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
- merytoryczne wsparcie Call Center z punktu widzenia prawidłowej obsługi Klienta;
- monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta przez infolinię.
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta;
- wiedza z zakresu prawa konsumenckiego;
- bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość;
- wysoka komunikatywność;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- znajomość MS Excel w stopniu bardzo dobrym;
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
- Atrakcyjne warunki finansowe,
- Atrakcyjne ścieżki rozwoju w nowoczesnej firmie.