Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Panasonic Marketing Europe GmbH
Warszawa
praca stacjonarna
3444 dni temu


Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Europa Środkowa i Wschodnia

Miejsce pracy: Warszawa


Panasonic Marketing Europe Oddział w Polsce poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko Koordynatora/Koordynatorki ds. Administracji Serwisowej i Infolinii.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • merytoryczne wsparcie Call Center oraz sieci serwisowej z punktu widzenia prawidłowej obsługi Klienta,
  • administrowanie bazą danych umów z autoryzowanymi partnerami serwisowymi,
  • przygotowywanie raportów KPI dla autoryzowanych partnerów serwisowych,
  • obsługa procesu wymian produktów (nadzór nad procesem podczas nieobecności osoby odpowiedzialnej),
  • rozliczanie faktur kosztowych.

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale Customer Service,
  • wiedza z zakresu prawa konsumenckiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość,
  • wysoka komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość MS Excel w stopniu bardzo dobrym,
  • znajomość SAP R/3 będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo,
  • miłą atmosferę pracy w zespole.

 

 




PANASONIC MARKETING EUROPE Oddział w Polsce e-mail:
rekrutacja@eu.panasonic.com.

CV i list motywacyjny prosimy wysyłać z dopiskiem KASI/02/15/P w tytule maila.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).

Panasonic jest jednym z największych na świecie wiodących producentów sprzętu elektronicznego w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym.


Panasonic rozpoczął działalność w Polsce w 1993r. Od kwietnia 2008r. polski oddział firmy odpowiada również za operacje biznesowe w krajach bałtyckich. Od 1 kwietnia 2014r. jest również odpowiedzialny za sprzedaż i marketing na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej - łącznie 17 krajów.



Panasonic jest pracodawcą równych szans i dąży do różnorodności w miejscu pracy.

 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.