Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku. W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing.
Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z obszaru FMCG, poszukujemy utalentowanych Kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Administracji Personalnej i Wynagrodzeń
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za kształtowanie i realizację polityki personalnej w zakresie wynagrodzeń i systemów motywacyjnych,
- Nadzór nad administracją personalną oraz wynagrodzeniami,
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników,
- Wsparcie dla Zarządu, kierowników i pracowników w zakresie doradztwa personalnego,
- Wdrażanie projektów związanych z polityką wynagrodzeń,
- Raportowanie do Zarządu firmy oraz centrali zagranicą,
Do aplikowania zapraszamy osoby, które posiadają:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach w obszarze HR, w tym mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem ,
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ZZL, psychologia, socjologia, ekonomia, prawo),
- Praktyczną znajomość nowoczesnych technik i narzędzi HR oraz przepisów prawa pracy,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, inicjatywa, dobra organizacja pracy,
- Mile widziana znajomość systemu SAP
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.