Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. dokumentacji

    ManpowerGroup   Powidz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania: Przygotowywanie dokumentów (w tym pozwoleń, wniosków, instrukcji i dokumentów BHP) Koordynowanie procesu przepływu dokumentacji jakościowej; Nadzór nad poprawnością procesów administracyjnych Składanie wniosków o materiały budowlane Wymagania: Znajomość j. angielskiego na...
  • Główny specjalista ds. dokumentacji branży elektrycznej

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Będziesz odpowiadać za: przygotowywanie danych wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej, robót, usług, w tym opisu merytorycznego, w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej, opiniowanie przekazywanej przez Wykonawców dokumentacji na każdym etapie procesu...
  • Koordynator ds. obsługi Klienta

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Zastępca kierownika w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: bieżąca współpraca z kierownikiem w zakresie pracy działu, zastępowanie kierownika podczas jego nieobecności w pracy, pełna obsługa kadrowa ok. 250 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik ds. Administracyjnych Gdańsk
Koordynator ds. Administracji / Administration Coordinator

Koordynator ds. Administracji / Administration Coordinator

OIE SUPPORT Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
3095 dni temu


Online Interactive Education Support (OIE Support) - Laureate is the international center of excellence for online higher education within Laureate International Universities, the leading worldwide provider of higher education.

 

Our portfolio of online degrees totals over 250 programs ranging from Bachelors and Masters to Doctoral levels.

 

OIE Support- Laureate delivers the operational skills and expertise that are needed to meet the increasing demand for quality online higher education whilst providing enrollment management to prospective students around the world.

 

OIE Support - Laureate is currently seeking in Gdansk office a:



Koordynator ds. Administracji / Administration Coordinator
Miejsce pracy: Gdańsk

 

 

Primary duties and responsibilities:


The Administration Coordinator will perform a multi-tasking role in our office in Gdansk, Poland.  This role will ensure the efficient day-to-day functioning of the office, and support the work of management and other staff by coordinating and/or performing a wide variety of administrative activities mainly in the following areas:

 

Reception
  • Serve as a primary point of direct administrative contact and liaison with other offices, individuals, and external institutions and agencies on a range of specified issues;
  • Order catering, book rooms and prepare place for visitors, schedule and organize meals for the Leadership
  • Invite candidates for recruitment meetings in the office and via Skype and schedule the meetings in the calendar for all the parties in cooperation with HR department
  • Administrate the building access cards
Office administration
  • Manage incoming and outgoing company correspondence
  • Order, receive and store the office supplies ensuring that basic supplies are always available
  • Update the organization's databases (office space report, email and phone registry, etc.)
  • Coordinate the maintenance of office equipment (e.g. lightning, coffee machines, air conditioning, etc.)
  • Collect, code and process invoices into financial system as required in collaboration with the
  • AP department
  • Supervise the process of payment by the weekly update of payment report
Company events organization
  • Organize internal company events in the cooperation with other departments  
  • Order catering, provide all necessary supplies, prepare the room if needed
  • Contact vendors, arranging all matters related to the event
  • Organize all activities related to All Hands Meetings (e.g.  reserve meeting room that fulfills all requirements, organize  transport for all participants, organize catering for the event)
Knowledge, Skills & Experience
  • Bachelor’s or Master’s degree
  • 1-2 years of experience in a similar role, preferably in a fast paced, international office environment
  • Strong verbal and written communication skills in English and Polish
  • Excellent administrative and organization skills
  • Accounting knowledge and experience will be an advantage
  • Focused on problem solving
  • Ability to independently prioritize and plan work activities, use time efficiently and develop realistic action plans
  • Computer and reporting skills
  • Ability to manage competing demands in the work environment and being able to deal with frequent change, delays or unexpected events
  • Ability to maintain confidentiality
  • Actively promoting and personally observing safety and security procedures
  • Sense of humor and high energy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. dokumentacji

    ManpowerGroup   Powidz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania: Przygotowywanie dokumentów (w tym pozwoleń, wniosków, instrukcji i dokumentów BHP) Koordynowanie procesu przepływu dokumentacji jakościowej; Nadzór nad poprawnością procesów administracyjnych Składanie wniosków o materiały budowlane Wymagania: Znajomość j. angielskiego na...
  • Główny specjalista ds. dokumentacji branży elektrycznej

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Będziesz odpowiadać za: przygotowywanie danych wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej, robót, usług, w tym opisu merytorycznego, w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej, opiniowanie przekazywanej przez Wykonawców dokumentacji na każdym etapie procesu...
  • Koordynator ds. obsługi Klienta

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Zastępca kierownika w Dziale Spraw Pracowniczych CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne obowiązki: bieżąca współpraca z kierownikiem w zakresie pracy działu, zastępowanie kierownika podczas jego nieobecności w pracy, pełna obsługa kadrowa ok. 250 pracowników, rozliczanie czasu pracy, rzetelne prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z rozliczeniem czasu...