Ogłoszenie numer: 4640346, z dnia 2021-06-02
Autoryzowany dealer marki Volkswagen zatrudni osobę na stanowisko:
Koordynator Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- zarządzanie działem CC - inicjowanie oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających działania CC, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
- praca w systemie Call Center/CRM – monitoring jakości oraz efektywności działań, generowanie raportów
- bieżące wsparcie pracowników – podnoszenie ich kompetencji i umiejętności sprzedażowych
- ustalenie i zarządzanie harmonogramem działań CC,
- tworzenie i uaktualnianie skryptów rozmów
- tworzenie narzędzi do prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych zgodnie z potrzebami realizowanych kampanii sprzedażowych
- współpraca z innymi działami organizacji w celu realizacji założeń programu.
Wymagania
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Telemarketerów lub CC
- znajomość specyfiki pracy Call Center
- wysoka orientacja na osiąganie wyznaczonych celów, delegowania i rozliczania zadań
- umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników,
- wysoki poziom samodzielności w działaniu oraz zaangażowaniu w projekt
- wysokie zdolności interpersonalne
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów
Oferujemy
- zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, reprezentującej światowego lidera w sprzedaży aut
- umowę o pracę lub B2B
- atrakcyjne i progresywne wynagrodzenie ściśle powiązane z realizacją celów
- udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.