Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą handlową o polskim kapitale. Jako największy w Polsce dystrybutor oraz producent artykułów remontowo-budowlanych osiągnęliśmy pozycję lidera rynku. Działamy również na arenie międzynarodowej dystrybuując nasze produkty w kilkudziesięciu krajach. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Koordynator Centralnego Serwisu Gwarancyjnego
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Telefoniczna obsługa klienta i obsługa skrzynki poczty elektronicznej
- Bieżące monitorowanie pracy Serwisantów (jakość, dyscyplina pracy, przestrzeganie procedur, zastępstwa w trakcie absencji)
- Monitorowanie i wsparcie pracy w sekcji pakowania
- Bieżąca analiza i monitowanie ofert napraw, wysyłanie ponowień, udzielanie odpowiedzi, etc.
- Dbałość o dokumentację techniczną i legalizacyjną maszyn i urządzeń
- Pilotowanie legalizacji i certyfikacji nowych pozycji w katalogu elektronarzędzi i agregatów malarskich
- Obsługa zapytań Klientów na temat terminów realizacji części - wysyłanie zapytań do fabryki i informowanie Klientów
- Analiza niezrealizowanych zamówień Klientów wraz z jego pełną obróbką
- Wyjaśnianie błędów dotyczących wysyłek, faktur, napraw, ofert napraw, braków dokumentów
- Analiza ilości urządzeń i płynności napraw w serwisie (organizowanie godzin nadliczbowych, czasowe przesunięcia stanowiskowe)
- Podejmowanie decyzji w sprawie demontażu części w celu ich pozyskania na potrzeby naprawy
- Monitorowanie zdemontowanych urządzeń oraz brakujących części celem bieżącego ich ponownego zmontowania
- Zakupy produktów do magazynu od dostawców w Polsce (łożyska, przewody, oringi, uszczelki, itp.)
- Zakupy wyposażenia warsztatu (wkrętaki, płyn do myjki, artykułów spożywczych itp.)
- Zakupy produktów BHP
- Prowadzenie gospodarki ubrań wydawanych pracownikom
Wymagania:
- Wykształcenie średnie techniczne z zakresu mechanicznego, wykształcenie wyższe techniczne mile widziane
- Uprawnienia SEP lub inne do 1kV lub wyższe
- Doświadczenie w pracy kierownika serwisu lub team lidera serwisowego: co najmniej 5 lat
- Umiejętność czytania ze zrozumieniem rysunków technicznych złożeniowych i wykonawczych
- Znajomość prawa w zakresie praw konsumenta, rękojmi i gwarancji
- Umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
- Umiejętność budowy dobrych relacji z ludźmi opartych na poszanowaniu reguł i wzajemnym szacunku.
- Sumienność i punktualność, dokładność w wykonywanej pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane doświadczenie w zakresie stosowania i znajomość dyrektyw: Maszynowej, Elektromagnetycznej i Niskonapięciowej
- Podejście do pracy wg zasady "to się da zrobić"
Oferujemy:
- Współtworzenie zasad, procedur i mechanizmów działania centralnego serwisu gwarancyjnego elektronarzędzi i agregatów malarskich
- Rozwój osobisty i zawodowy
- Zdefiniowaną ścieżkę awansu zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole