Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Call Center

Polenergia Fotowoltaika S.A.
Łódź
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
402 dni temu
Koordynator Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków:
  • Koordynowanie pracy podległego zespołu odpowiedzialnego za wsparcie sprzedaży za pomocą umawiania spotkań dla handlowców oraz udzielanie informacji o produkcie.
  • Wsparcie w codziennych zadaniach - planowanie i organizacja pracy.
  • Odpowiedzialność za uzupełnianie kalendarza spotkaniami w wyznaczonym regionie Polski.
  • Motywowanie zespołu do osiągania założonych celów i realizacja zadań.
  • Monitorowanie i udoskonalanie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych.
  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność pracy zespołu.
  • Komunikacja z Klientem w przypadku sytuacji kryzysowych.
  • Cykliczne raportowanie do Managera Działu Wsparcia Sprzedaży oraz na potrzeby Zarządu.
Nasze wymagania:
  • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2 lata.
  • Pracowałeś/aś w sprzedaży telefonicznej i wiesz, z czym to się je :)
  • Masz cechy przywódcze - wiesz, jak planować i organizować pracę innych.
  • Potrafisz jasno i zrozumiale komunikować innym czego od nich oczekujesz.
  • Jesteś osobą wielozadaniową.
To oferujemy:
  • Stabilne zarobki - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
  • Pracę w spółce, będącej liderem w branży.
  • Pracę pełną wyzwań, rozwój w strukturach firmy i możliwość awansu.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kartę Multisport.
  • Dofinansowanie do języka angielskiego w godzinach pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Polenergia Fotowoltaika S.A.

Polenergia Fotowoltaika S.A.to przede wszystkim ludzie z ogromną pasją i doświadczeniem w zakresie odnawialnych źródeł energii.Dzięki zdobytej wiedzy pomagamy polskim rodzinom i firmom zmienić sposób pozyskiwania energii na inteligentny. Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi i sprawdzonymi firmami, aby zagwarantować jakość i bezpieczeństwo naszych instalacji fotowoltaicznych.‍Przez stale rosnące ceny energii elektrycznej coraz więcej osób myśli o własnych panelach słonecznych, aby uniezależnić się od podwyżek i dodatkowych opłat.Mamy świadomość, że nowy trend jakim jest zakładanie przydomowych elektrowni, rodzi wiele pytań i wątpliwości. Dlatego też stawiamy przede wszystkim na edukację naszych potencjalnych Klientów, aby mogli świadomie podjąć decyzję.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...