Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Call Center

CENTRUM MEDYCZNE MML SP. Z O.O.
Warszawa, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2, wejście E
specjalista (mid) / kierownik/koordynator
praca stacjonarna
605 dni temu
Koordynator Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2, wejście E
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • organizacja pracy zespołu Call Center,
  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności pracy działu,
  • układanie grafików we współpracy z kierownikiem recepcji,
  • rekrutacja i szkolenie pracowników obsługi pacjenta z uwzględnieniem obsługi telefonicznej,
  • kontrola jakości pracy konsultantów, monitoring rozmów telefonicznych konsultantów,
  • przygotowanie raportów, rankingów, statystyk.
Nasze wymagania:
  • min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. poziom B1),
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność,
  • dążenie do realizacji celów.

Jesteśmy częścią Medicover - znanej i dynamicznie rozwijającej się w firmy – gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy.

 

Nasza oferta w pigułce:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub kontrakt gospodarczy, 
  • benefity: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dofinansowanie karty sportowej, Multi Kino, Multi Teatr;  dostęp do platformy zakupowej oraz zniżki na usługi,
  • prywatna opieka medyczna w naszej klinice,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • czytelny podział obowiązków,
  • dobrze wyposażone i nowoczesne miejsce pracy.
 

Podobne oferty

  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.