Nasza Firma jest dealerem, jednego z operatorów sieci komórkowych. Naszym celem jest budowanie efektywnej grupy sprzedawców usług telekomunikacyjnych. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem oraz z otwarciem nowych Biur Obsługi Biznesowej poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Ostrołęka
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację i nadzorowanie pracy Call Center, zgodnie z polityką obsługi klienta PLAY.
Zadania:
- Koordynacja pracy Call Center
- Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych
do CC - Analiza raportów i statystyk
- Planowanie i przewidywanie kosztów
- Monitorowanie i usprawnianie procesów sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta
- Gotowość do częstych podróży służbowych - 50% czasu pracy
- Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
- Wysokiej jakości umiejętności analityczne
- Duża elastyczność i gotowość do zmian
- Gotowość do częstych podróży służbowych
- Prawo jazdy