Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań
Koordynator Call Center – obsługa klienta biznesowego

Koordynator Call Center – obsługa klienta biznesowego

PLAY
Poznań
praca stacjonarna
4903 dni temu

.


Koordynator Call Center – obsługa klienta biznesowego

Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: BB/KCB

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
  • Wysokiej jakości umiejętności analityczne
  • Duża elastyczność i gotowość do zmian
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Zadania:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację  i nadzorowanie pracy zewnętrznego Call Center w zakresie obsługi klientów biznesowych, zgodnie z polityką obsługi klienta  P4.

 

Zadania:

 

  • Koordynacja pracy zewnętrznego Call Center
  • Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych do zewnętrznego CC
  • Analiza raportów i statystyk
  • Planowanie i przewidywanie kosztów
  • Monitorowanie i usprawnianie procesów obsługi  klienta
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.