Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Koordynator Call Center – obsługa klienta biznesowego

Koordynator Call Center – obsługa klienta biznesowego

PLAY
mazowieckie
praca stacjonarna
4934 dni temu

.


Koordynator Call Center – obsługa klienta biznesowego

Nr Ref.: BB/KCB

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
  • Wysokiej jakości umiejętności analityczne
  • Duża elastyczność i gotowość do zmian
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Zadania:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację  i nadzorowanie pracy zewnętrznego Call Center w zakresie obsługi klientów biznesowych, zgodnie z polityką obsługi klienta  P4.

 

Zadania:

 

  • Koordynacja pracy zewnętrznego Call Center
  • Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych do zewnętrznego CC
  • Analiza raportów i statystyk
  • Planowanie i przewidywanie kosztów
  • Monitorowanie i usprawnianie procesów obsługi  klienta
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)