Nr Ref.: BB/KCU
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
- Wysokiej jakości umiejętności analityczne
- Duża elastyczność i gotowość do zmian
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie (30%) oraz w siedzicie call center poza Warszawą
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację i nadzorowanie pracy zewnętrznego Call Center w zakresie utrzymania klienta, zgodnie z polityką obsługi i utrzymania klienta P4.
Zadania:
-
Koordynacja pracy zewnętrznego Call Center
-
Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych do zewnętrznego CC
-
Analiza raportów i statystyk
-
Planowanie i przewidywanie kosztów
-
Monitorowanie i usprawnianie procesów obsługi i utrzymania klienta
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.