Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta
Nr Ref.: BB/KCU
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
- Wysokiej jakości umiejętności analityczne
- Duża elastyczność i gotowość do zmian
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie (30%) oraz w siedzicie call center poza Warszawą
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację i nadzorowanie pracy zewnętrznego Call Center w zakresie utrzymania klienta, zgodnie z polityką obsługi i utrzymania klienta P4.
Zadania:
-
Koordynacja pracy zewnętrznego Call Center
-
Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych do zewnętrznego CC
-
Analiza raportów i statystyk
-
Planowanie i przewidywanie kosztów
-
Monitorowanie i usprawnianie procesów obsługi i utrzymania klienta