Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta

Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta

PLAY
mazowieckie
praca stacjonarna
4934 dni temu

                                


Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta

Nr Ref.: BB/KCU

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
  •  Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
  • Wysokiej jakości umiejętności analityczne
  • Duża elastyczność i gotowość do zmian
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy w biurze w Warszawie (30%) oraz w siedzicie call center poza Warszawą
Zadania:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację  i nadzorowanie pracy zewnętrznego Call Center w zakresie utrzymania klienta, zgodnie z polityką obsługi i utrzymania klienta  P4.

 

Zadania:

  • Koordynacja pracy zewnętrznego Call Center
  • Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych do zewnętrznego CC
  • Analiza raportów i statystyk
  • Planowanie i przewidywanie kosztów
  • Monitorowanie i usprawnianie procesów obsługi i utrzymania klienta
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)