Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie
Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta

Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta

PLAY
mazowieckie
praca stacjonarna
5007 dni temu

                                


Koordynator Call Center ds. Utrzymania Klienta

Nr Ref.: BB/KCU

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sektorze Call Center
  •  Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i managerskie
  • Wysokiej jakości umiejętności analityczne
  • Duża elastyczność i gotowość do zmian
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy w biurze w Warszawie (30%) oraz w siedzicie call center poza Warszawą
Zadania:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację  i nadzorowanie pracy zewnętrznego Call Center w zakresie utrzymania klienta, zgodnie z polityką obsługi i utrzymania klienta  P4.

 

Zadania:

  • Koordynacja pracy zewnętrznego Call Center
  • Monitorowanie pod względem jakościowym i ilościowym akcji zlecanych do zewnętrznego CC
  • Analiza raportów i statystyk
  • Planowanie i przewidywanie kosztów
  • Monitorowanie i usprawnianie procesów obsługi i utrzymania klienta
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.