Inter Cars S.A. lider na rynku części samochodowych, członek europejskiego stowarzyszenia
dystrybutorów ATR.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do wykonywania obowiązków jako:
- koordynacja pracy recepcji, prowadzenie terminarza spotkań Zarządu,
- prowadzenie korespondencji w imieniu i na zlecenie Zarządu po polsku i angielsku,
- przygotowanie analiz,
- prezentacji w Power Point na bazie otrzymanych danych i wytycznych,
- organizowanie spotkań z Zarządem,
- realizacja innych drobnych zleceń Zarządu.
- wybitne zdolności organizacyjne,
- wysokie umiejętności komunikacji, dobra prezencja,
- umiejętność przygotowania prezentacji w Power Point,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (CAE /C1);
- mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
Osobom spełniającym powyższe wymagania, zaangażowanym oraz chcącym podjąć pracę w naszym zespole oferujemy korzystne warunki i zasady pracy w przyjaznym i profesjonalnym środowisku, udział w interesujących projektach oraz możliwość rozwoju zawodowego. Pracę w dużej stabilnej Grupie Kapitałowej Inter Cars S.A.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia