Ogłoszenie numer: 2099870, z dnia 2018-10-09
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Koordynator Biura Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzór nad podległym personelem.
- Prowadzenie rejestracji pacjentów oraz udzielanie szczegółowych informacji o rodzaju i warunkach świadczonych usług zdrowotnych przez Centrum Medyczne.
- Działania przyczyniające się do stałego wzrostu sprzedaży świadczonych usług.
- Udział w sporządzeniu grafików pracy zapewniających pełną dostępność do usług medycznych.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, obsługa terminalu bankowego, przyjmowanie wpłat gotówkowych za wykonane usługi medyczne, prowadzenie wykazu obrotów z przyjęciem odpowiedzialności za stan kasy.
- Prowadzenie terminarza wizyt, w tym również w formie elektronicznej, aktualizacja wpisów w kartach chorobowych i ich zakładanie, właściwe przechowywanie i archiwizowanie.
- Prowadzenie rejestru ubezpieczonych oczekujących na udzielenie świadczenia zdrowotnego.
- Prowadzenie pełnej statystyki medycznej z dochowaniem wymaganych terminów i wymogów, archiwizowanie danych statystycznych w formie elektronicznej i papierowej.
- Prowadzenie ewidencji kartotek byłych pacjentów.
- Współpraca z przełożonymiw zakresie sprzętu i leków, zgłaszanie zapotrzebowania do listy zakupów, informowanie o stanie zapasów w celu terminowego uzupełnienia.
- Dbanie o estetykę, czystość oraz stan sanitarno - epidemiologiczny pomieszczeń przychodni.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane w NZOZ);
- Dyspozycyjność;
- Dobra organizacja własnej pracy;
- Silna motywacja w realizacji wytyczonych celów.
Oferujemy
- Umowę o pracę po wcześniejszym okresie próbnym
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole