Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników i doktorantów IFJ PAN oraz przyjazdów gości zagranicznych (przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków wyjazdowych i przyjazdowych); Przygotowanie oraz przeprowadzanie procedury zakupu biletów lotniczych; Planowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
3 godz.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową 4 700 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Vienna House – jesteśmy prawdziwymi gospodarzami! Największa austriacka grupa hoteli z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu hotelami w Europie. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.viennahouse.com
W czym jesteś naprawdę dobry?
Podziel się swoim talentem!
Koordynator Biura i komunikacji z Gośćmi (k/m) (Office and Communication Coordinator)
Miejsce pracy: Łódź
Jeżeli lubisz i chcesz
zajmować się realizacją zadań administracyjno – biurowych, przygotowywaniem pism, prowadzeniem kalendarza Dyrekcji Hotelu oraz monitorowaniem umów handlowych,
korzystać z social media i rozwijać się w obszarze Guest Relation poprzez odpowiadanie na opinie Gości oraz branie czynnego udziału w ciekawych akcjach PR-owych,
spotykać ciekawych ludzi, nawiązywać trwałe kontakty i pisać o nas na social mediach.
I wyróżnia Cię
bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz dobra znajomość Microsoft Office,
biegłość w pisaniu interesujących, profesjonalnych tekstów oraz samodzielnej
organizacji pracy,
umiejętność rozmowy oraz empatyczna postawa wobec potrzeb Gości,
Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
10 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników i doktorantów IFJ PAN oraz przyjazdów gości zagranicznych (przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków wyjazdowych i przyjazdowych); Przygotowanie oraz przeprowadzanie procedury zakupu biletów lotniczych; Planowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
3 godz.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową 4 700 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego