Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Firma będąca czołowym realizatorem i podwykonawcą w zakresiem.in. projektowania, wykonawstwa i eksploatacji w zakresie wydobycia gazu ziemnego oraz ropy naftowej, poszukuje Automatykadoświadczonego w koordynowaniu projektami.
Nr Ref.: KP-A/D/2015
- przygotowywanie i dbanie o terminową realizację projektów
- opracowywanie budżetu dla nadzorowanych obiektów
- ścisła współpraca z kierownikami branżowymi, inspektorami i koordynatorami zgodnie ze specjalizacją branżową
- dbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej
- opracowywanie zapytań ofertowych/ocenianie ofert
- prowadzenie negocjacji z poddostawcami oraz podwykonawcami – przygotowywanie umów
- bieżący nadzór nad realizacją zamówień, dbanie oterminowość dostaw
- weryfikacja dokumentacji technicznej i odbiorowej dostaw
- merytoryczny nadzór nad pracami prowadzonymi na obiekcie
- raportowanie na temat postępu prac
- wykształcenie wyższe techniczne na kierunku automatyka lub pokrewne
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- mila widziana znajomość sektora Oil&Gas
- doświadczenie w pracy w biurze projektowym lub na budowiebędzie atutem
- znajomość języka angielskiego będzie atutem
- biegła znajomość programów: AutoCAD, a także Excel i MsProject
- prawo jazdy kat. B
- umiejętności analityczne, komunikatywność, samodzielność
- pracę w stabilnej irozwijającej się firmie
- wynagrodzenie stałe wzbogaconeo system premiowy
- możliwość zdobyciadoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
- niezbędne narzędzia pracy
- perspektywę długiej współpracy i możliwość awansu