Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. to firma handlowa należąca do GROUPE ADEO, obecnej w kilkunastu krajach świata. Ponad 450 sklepów Leroy Merlin działa m.in. w Polsce, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Brazylii, Rosji, Turcji, Włoszech, Chinach, Rumunii i na Ukrainie. Naszym klientom oferujemy materiały budowlane i artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
województwo: łódzkie
W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
- atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
- możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju
- dużą samodzielność w realizacji zadań
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- monitorowanie i optymalizację kosztów sklepu
- poszukiwanie i wdrażanie metod zmierzających do poprawy wyników ekonomicznych sklepu
- współpracę z kadrą kierowniczą sklepu w zakresie realizacji ustalonych założeń
- tworzenie, adaptowanie i optymalizacja niezbędnych procedur i procesów
- przygotowanie i kontrolę budżetu inwestycyjnego sklepu oraz rachunku wyników sklepu (raportowanie)
- zarządzanie działami podległym działem
- organizację inwentaryzacji
- przeprowadzanie wewnętrznych audytów respektowania procedur, zasad bezpieczeństwa osób i mienia
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia lub zarządzanie)
- min. 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- doświadczenia w pracy w strukturach sprzedażowych
- wysokiej orientacji na wyniki
- umiejętności analizy danych oraz wyciągania wniosków
- samodzielności i umiejętności podejmowania decyzji
- biegłej znajomości pakietu MS Office
- mobilności, gotowości do zmiany miejsca zamieszkania