Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Kontroler wewnętrzny ds. koordynacji kontroli zewnętrznych i zapobiegania nadużyciom
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IKA/01/06/22
WZ/IKA/01/06/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- implementowanie, monitorowanie i inicjowanie zmian w strategii zapobiegania nieprawidłowościom,
- prowadzenie działań edukacyjnych i informacyjnych w zakresie przeciwdziałania nadużyciom,
- rozpatrywanie spraw kierowanych do Biura w zakresie dotyczącym możliwości wystąpienia nadużyć wewnętrznych, zachowań nieetycznych lub konfliktów interesów istotnych dla bezpieczeństwa Spółki,
- współdziałanie z organami ściągania i organami kontroli zewnętrznej w zakresie związanym z wykonywaniem czynności procesowych i kontrolnych przez te organy,
- prowadzenie kontroli instytucjonalnej w komórkach organizacyjnych Centrali Spółki, jednostkach organizacyjnych Spółki oraz spółkach zależnych od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.,
- prowadzenie kontroli realizowanych projektów infrastrukturalnych, współfinansowanych ze środków UE,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających dla potwierdzenia nieprawidłowości i ustalenia osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości,
- opracowywanie sprawozdań i protokołów z przeprowadzanych kontroli dla przedstawienia stanu faktycznego kontrolowanego obszaru organom Spółki,
- weryfikacja realizacji wniosków i zaleceń wskazanych w kontrolach przeprowadzonych we wcześniejszym okresie.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata pracy w obszarze audytu lub kontroli w organizacji,
- wiedza zawodowa w zakresie kontroli,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność, inicjatywa w działaniu,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami i pracy pod presją czasu,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.