Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
-praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gliwicach oraz na obszarze powiatu gliwickiego oraz grodzkiego Zabrze
-możliwe nietypowe godziny pracy lub dyżury w sytuacjach kryzysowych, wymagających działań IW
-praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
-wyjazdy samochodem służbowym związane z monitoringiem i działalnością kontrolą
-wyjazdy służbowe na szkolenia, konferencje i narady
-stres związany z przeprowadzaniem kontroli i kontaktem z klientem
-stanowisko pracy na drugiej kondygnacji w budynku trzykondygnacyjnym bez windy, bez podjazdu
-praca jest świadczona w budynku PIW nieprzystosowanych do poruszania się osób niepełnosprawnych- bariery architektoniczne.
Zakres zadań
- Przeprowadzanie kontroli oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności;
- Kontrole przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt oraz kontrole przestrzegania wymagań weterynaryjnych dotyczących materiału biologicznego;
- Prowadzenie rejestrów, dokumentacji i sprawozdawczości z wykonywanych zadań. Przygotowywanie analiz, projektów pism i decyzji, sprawozdań oraz wniosków w zakresie załatwianych spraw celem dostarczenia informacji jednostce nadrzędnej. Obsługa programów komputerowych w zakresie kompetencji zespołu;
- Pobieranie próbek do badań monitoringowych;
- Współudział w zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt;
- Udział w sprawowanie nadzoru nad schroniskami, wystawami, targami, spędami, pokazami, konkursami zwierząt na terenie właściwości PIW w Gliwicach;
- Współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego weterynaryjne
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność stosowania i interpretacji obowiazujących przepisów
- Umiejętność pracy w zespole
- Rzetelność, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- prawo jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o ukończeniu kursów i specjalizacjiTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gliwicach
Ku Dołom 6
44-100 Gliwice
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane