Kontroler Sprzedaży
Warszawa
PFJL15824
Dla naszego Klienta- firmy z sektora FMCG o bardzo dobrze znanej marce na rynku Polskim, PILNIE poszukujemy doświadczonej i gotowej na nowe wyzwania osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego. Osoba ta będzie pełniła rolę Finance Business Partnera i będzie odpowiedzialna za kontroling finansowy funkcji komercyjnej (Sprzedaż).
Opis stanowiska / Job description:
- Wielopoziomowa analiza sprzedaży i ewaluacja akcji promocyjnych,
- Przygotowanie rekomendacji zmian i dalszych działań,
- Czynny udział w procesie planowania oraz udział w opracowywaniu celów sprzedażowych,
- Wsparcie procesu budżetowania oraz analiza odchyleń od budżetu,
- Analiza i kontrola kosztów,
- Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc),
- Modyfikacja i usprawnianie systemu raportowania,
- Przygotowanie rekomendacji i wsparcie w opracowaniu strategicznych projektów komercyjnych.
- Przygotowanie rekomendacji zmian i dalszych działań,
- Czynny udział w procesie planowania oraz udział w opracowywaniu celów sprzedażowych,
- Wsparcie procesu budżetowania oraz analiza odchyleń od budżetu,
- Analiza i kontrola kosztów,
- Sporządzanie bieżących raportów oraz analiz finansowych (cyklicznych i ad hoc),
- Modyfikacja i usprawnianie systemu raportowania,
- Przygotowanie rekomendacji i wsparcie w opracowaniu strategicznych projektów komercyjnych.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ( Finanse/Księgowość/Ekonomia),
- 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie międzynarodowej,
- Doświadczenie w controllingu komercyjnym,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office i programu Excel,
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz komunikatywność,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz charyzma.
- 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku, w firmie międzynarodowej,
- Doświadczenie w controllingu komercyjnym,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office i programu Excel,
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz komunikatywność,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz charyzma.
Jak aplikować / How to apply: