Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych
i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz
w szerokiej sieci pośredników. W naszej strukturze sprzedaży funkcjonują oddziały Noble Banku, dedykowane bankowości prywatnej oraz wyspecjalizowane w bankowości detalicznej placówki Getin Banku. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Banku - Banku
o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:
Praca terenowa, Miejsce pracy: Województwo Podlaskie oraz Województwo Warmińsko- Mazurskie
- terenowe przeprowadzanie czynności kontrolnych w Placówkach Franczyzowych Getin Noble Banku S.A (kontrola funkcjonalna wraz z kontrolą gotówki),
- sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, w tym formułowanie wniosków pokontrolnych,
- opiniowanie, aktualizowanie, sporządzanie regulacji bankowych w obszarze działalności Placówek Franczyzowych,
- przygotowywanie sprawozdawczości wynikającej z przydzielonego zakresu obowiązków,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Banku i ich pracownikami.
- doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z kontrolą dokumentacji Klienta, kontrolą podległych pracowników, mile widziane doświadczenie związane z przeprowadzaniem audytów wewnętrznych w placówkach bankowych,
- znajomości zasad funkcjonowania procesu kontroli w instytucji finansowej,
- doświadczenia w sprzedaży produktów bankowych,
- rzetelności, sumienności oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i społecznych,
- zdolności analitycznego myślenia,
- bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- umiejętność budowania relacji biznesowych
- gotowość do pracy mobilnej, prawo jazdy kat. B.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe z możliwością uzyskania premii.
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę w zespole, który wspiera w trudnych chwilach i wspólnie świętuje sukcesy,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
- zdobycie cennego doświadczenia, wiedzy i praktycznych umiejętności dotyczących obsługi Klienta, oraz metod i technik sprzedaży,
- jasno określone ścieżki rozwoju w sieci sprzedaży oraz możliwości udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych w ramach struktur banku,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: KPF/09/17 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.