HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Kontroler Marketingu
województwo: mazowieckie
Zadania:
- Zamknięcie miesiąca w ramach kosztów marketingowych wraz ze sprawdzeniem poprawności księgowań oraz wyjaśnieniem odchyleń ,
- Analizę ewolucji kosztów marketingowych,
- Kontrolę budżetów marketingowych,
- Budżetowanie / planowanie kosztów marketingowych,
- Analizę i prognozę salda rezerw związanych z kosztami marketingowymi,
- Kalkulację oraz analizę rentowności produktów w ramach istniejącego portfolio wraz z budowaniem rekomendacji,
- Kalkulację i analizę opłacalności nowo wprowadzanych produktów wraz z budowaniem rekomendacji,
- Analizę efektywności aktywności marketingowych,
-
Przygotowanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, certyfikat ACCA lub CIMA będzie dodatkowym atutem kandydata,
- Niezbędne minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w sektorze dóbr szybko zbywalnych,
- Wiedza i doświadczenie w zakresie rachunkowości finansowej i zarządczej,
- Umiejętność tworzenia analiz biznesowych, budżetów oraz prognoz finansowych,
- Biegły angielski,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Wysokie umiejętności analityczne, umiejętność interpretacji danych pod kątem trendów biznesowych,
- Samodzielność, precyzyjność i skuteczność w działaniu ,
- Współpraca z partnerami biznesowymi - umiejętność budowania relacji oraz współpracy z innymi działami pod kątem wyzwań, umiejętność wywierania wpływu,
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie (w sektorze FMCG),
- Szeroki pakiet benefitów,
-
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w zespole specjalistów i entuzjastów.