Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Kontrola jakościowa elementów od dostawców nadzorowanych komponenty elektryczne, elementy metalowe, elementy płytowe
- Zgłaszanie występujących problemów jakościowych
- Udział w procesie rozwiązywania problemów jakościowych
- Raportowanie wyników przeprowadzonych kontroli
- Doświadczenie w kontroli jakości
- Znajomość rysunku technicznego
- Znajomość MS Office – mile widziana
- Asertywność w działaniu
- Umiejętności analityczne
- Stabilne zatrudnienie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do obiadów
- Świeże owoce raz w tygodniu
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Medicover – Opieka medyczna
- Medicover Sport