- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej.
- Wiedza z zakresu analizy finansowej, rachunkowości finansowej oraz zarządczej.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne: finanse i rachunkowość, prawo lub pokrewne.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Dobra znajomość Microsoft Excel oraz SAP.
- Zdolności analityczne oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Wsparcie strategicznych kierunków rozwoju firmy oraz procesu podejmowania decyzji poprzez przygotowywanie raportów dla Zarządu i Działów Sprzedaży.
- Udział w tworzeniu rocznego budżetu, prognoz finansowych i planu wieloletniego, a także monitorowanie ich wykonania oraz analiza odchyleń.
- Automatyzacja raportów przy użyciu SQL Server Reporting Services (SSRS) oraz specjalistycznego systemu Business Intelligence.
- Tworzenie analiz rentowności oraz analiz stanów magazynowych.
- Inicjowanie i wspieranie usprawnień w Zespole Finansów i Analiz.
- Dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej.
- Przygotowywanie dla Działu Księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych.
- Stabilne zatrudnienie z możliwością awansu w rozpoznawalnej firmie produkcyjnej z międzynarodowym kapitałem.
- Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą.
- Motywacyjny system wynagrodzeń z możliwością rozwoju finansowego oraz system premiowy.
- Wynagrodzenie podstawowe w przedziale 15 000-18 000 zł brutto uzależnione od doświadczenia i umiejętności.
- Pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, między godziną 8:00, a 10:00.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenia grupowe.
- Paczki świąteczne.
- Szkolenia wstępne i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Kursy językowe.
- Możliwość uzyskania auta służbowego.
- Dogodną lokalizację miejsca pracy w Tarnowie Podgórnym, z dostępem do miejsc parkingowych.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.