Ogłoszenie numer: 8500959, z dnia 2023-09-26
Zatrudniając ponad 2600 pracowników w 28 spółkach zależnych w regionie EMEA, ASBIS jest czołowym globalnym dystrybutorem wartości dodanej, OEM i dostawcą rozwiązań. Wyróżnia nas dogłębna znajomość branży i ponad 32-letnie doświadczenie jako niezawodny globalny partner dla klientów i dostawców.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z firm certyfikowanych przez Great Place to Work®, światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy, ponieważ wierzymy, że naszym prawdziwym kapitałem są ludzie.
ASBIS dużo inwestuje, aby stworzyć miejsce pracy, w którym każdy pracownik ma niezmiennie pozytywne doświadczenie, rozwój zawodowy i odpowiednie wsparcie, aby uwolnić swój potencjał i budować przyszłość z firmą.
Niezależnie od dziedziny wiedzy i specjalizacji, w Breezy znajdziesz szereg możliwości kariery.
Breezy, wchodzący w skład holdingu ASBISc Enterprises PLC, jest liderem w zakresie wymiany, recyklingu i odnawiania urządzeń. Przyczyniamy się do gospodarki o obiegu zamkniętym, zmniejszając tym samym negatywny wpływ na środowisko. Klientami Breezy są największe sieci elektroniczne, operatorzy telekomunikacyjni, firmy informatyczne, jesteśmy autoryzowanymi partnerami Apple i Samsung. Dowiedz się więcej o nas i zespole pod tym linkiem: https://breezy.band/en/about/
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa spraw finansowych Spółki
- Księgowanie faktur i wydatków
- Sporządzanie i składanie deklaracji VAT
- Organizowanie procesów i procedur księgowych zgodnie z lokalnymi przepisami i wymaganiami korporacyjnymi związanymi z główną działalnością firmy: sklepem internetowym i handlem towarami (fabrycznie nowymi i używanymi)
- Wypełnianie i przesyłanie miesięcznych sprawozdań zarządczych zgodnie ze standardami ustawowymi i standardami IFRS
- Tworzenie rocznych sprawozdań finansowych
- Dostarczanie analiz i raportów dla Centrali Spółki
- Projektowanie rocznego budżetu, forecastu i kontrola ich realizacji
- Zarządzanie wszystkimi funkcjami skarbowymi (przypływy i odpływy gotówki, potrzeby banku itp.)
- Zarządzanie funkcją kredytową (przydzielanie linii kredytowych, terminowa windykacja, monitorowanie problematycznych przypadków itp.)
Wymagania
- Wykształcenie wyższe z finansów lub rachunkowości
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowym/finansowym (ponad 4 lata)
- Doświadczenie w handlu detalicznym będzie traktowane jako atut
- Dobra znajomość lokalnych przepisów i wymogów ustawowych
- Silne zdolności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne
- Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją, aby dotrzymać napiętych terminów
- Dociekliwość, determinacja w dążeniu do założonych celów
- Znajomość jęz. angielskiego - poziom zaawansowany (w mowie i piśmie)
- Obsługa programu Microsoft Excel - poziom zaawansowany
Oferujemy
- Możliwość pracy w silnej finansowo, szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Stała interakcja z globalnymi zespołami profesjonalistów
- Międzynarodowe możliwości kariery
- Dostęp do ciągłego rozwoju zawodowego: szkolenia, programy certyfikacji, wydarzenia i budowanie zespołu
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze + premie kwartalne)
- Bezpłatny parking dla Pracowników
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Elastyczny czas pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.