Kontroler Finansowy
Antal Finance & Accountancy
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z sektora Retail, szukamy kompetentnych i zmotywowanych Kandydatów na stanowisko:
Stanowisko
Normal 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
- udział w tworzeniu planów inwestycyjnych firmy i raportowanie realizacji budżetu inwestycyjnego;
- udział w projektach wewnętrznych i międzynarodowych z zakresu finansów (harmonizowanie i optymalizacja procedur);
- sporządzanie raportów zarządczych i dostarczanie informacji niezbędnych w procesach decyzyjnych kierownictwa firmy oraz będących podstawą obierania właściwego kierunku strategii bieżącej i długofalowej;
- przygotowywanie budżetów, planowanie finansowe i kontrola ich realizacji oraz analiza odchyleń;
- aktywna współpraca z działami sprzedaży i marketingu w zakresie przygotowywania analiz rentowności, wykorzystywania budżetu i realizacji sprzedaży.
Wymagania
- wyższe wykształcenie kierunkowe;
- 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze controllingu w firmie z sektora Retail/FMCG/Pharma, w tym min. 2-letnie na samodzielnym stanowisku;
- praktyczna wiedza z zakresu zagadnień rachunkowości zarządczej;
- mile widziane kwalifikacje ACCA/CIMA (lub w trakcie ich zdobywania);
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu budżetowania, prognozowania i planowania finansowego;
- min. dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- znajomość systemu SAP lub innego systemu klasy ERP;
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym (w szególności Excel);
- biegła znajomość zagadnień biznesowych, orientacja na rozwój w kierunku zarządzania biznesem, znajomość zagadnień sprzedażowych i marketingowych, analityczne myślenie na wysokim poziomie.
Co oferujemy
- szansa intensywnego rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy o bogatym know-how i wysokiej kulturze organizacyjnej;
- samodzielność w realizacji zadań we współpracy z innymi obszarami biznesu;
- okazja do wzbogacenia swojego doświadczenia o najnowsze technologie;
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.