![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Kontroler Finansowy
Warszawa
PFJL13076
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy działającej na polskim rynku nieruchomości, PILNIE poszukujemy dynamicznej i zorientowanej na rozwój osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego. Odpowiedni kandydat będzie ściśle współpracował z Dyrektorem Finansowym i będzie odpowiedzialny za kompleksowa analizę finansową Spółek z Grupy oraz koszty operacyjne najemców.
Opis stanowiska / Job description:
- Czynny udział w przygotowaniu budżetów i prognoz finansowych dla Spółek z Grupy oraz analiza odchyleń,
- Czynny udział w konsolidacji budżetów i prognoz finansowych,
- Przygotowanie cyklicznych raportów i analiz finansowych na potrzeby Grupy,
- Przygotowanie raportów oraz zestawień na potrzeby współpracy Grupy z bankami,
- Ścisła współpraca z działem księgowym oraz kontrola poprawności otrzymanych danych,
- Przygotowanie analiz ad hoc na potrzeby Przełożonego,
- Udział w kontroli i raportowaniu kosztów operacyjnych najemców,
- Wsparcie pozostałych prac działu finansowego.
- Czynny udział w konsolidacji budżetów i prognoz finansowych,
- Przygotowanie cyklicznych raportów i analiz finansowych na potrzeby Grupy,
- Przygotowanie raportów oraz zestawień na potrzeby współpracy Grupy z bankami,
- Ścisła współpraca z działem księgowym oraz kontrola poprawności otrzymanych danych,
- Przygotowanie analiz ad hoc na potrzeby Przełożonego,
- Udział w kontroli i raportowaniu kosztów operacyjnych najemców,
- Wsparcie pozostałych prac działu finansowego.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ( Finanse/Księgowość/Ekonomia),
- 2-3 lata doświadczenie w pracy w dziale controllingu,
- Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość zasad rachunkowości zarządczej w praktyce,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office- programu Excel i Power Point,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Dokładność, wnikliwość i zorientowanie na szczegóły,
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa.
- 2-3 lata doświadczenie w pracy w dziale controllingu,
- Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość zasad rachunkowości zarządczej w praktyce,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, jako warunek konieczny,
- Biegła znajomość MS Office- programu Excel i Power Point,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie i chęć wspierania procesu decyzyjnego,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Dokładność, wnikliwość i zorientowanie na szczegóły,
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa.
Jak aplikować / How to apply: