Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Wsparcie w tworzeniu budżetów i ocena ryzyka finansowego prowadzonej grupy kontraktów kolejowych
i energetycznych. - Bieżący nadzór nad poprawnością wykonania budżetów realizowanych kontraktów kolejowych, identyfikacja błędów i rozbieżności, rekomendowanie działań naprawczych.
- Analiza zgodności z budżetem zakontraktowanych usług, poniesionych nakładów na kontraktach.
- Analizowanie miesięcznych odchyleń pomiędzy danymi faktycznymi a prognozowanymi w budżecie.
- Weryfikacja kondycji finansowej kontrahentów, analiza podpisywanych umów.
- Kontrola zgodności z budżetem zamawianych materiałów i usług.
- Bieżąca kontrola stanu finansowego projektów, w tym kontrola czasu pracy, robocizny.
- Analiza portfela kontraktów, przygotowanie projekcji, symulacji, wykrywanie anomalii i raportowanie.
- Współpraca z innymi działami firmy, w tym z księgowością, działem prawnym na potrzeby bieżących zadań.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu finansów dla kontraktów.
- Raportowanie wewnętrzne na potrzeby zarządu oraz kadry menedżerskiej.
- Udział w pracach usprawniających i przygotowanie raportów na potrzeby Dyrektorów Kontraktów.
- Wykształcenie wyższe; preferowane techniczne lub/i ekonomiczne w obszarach controllingu /rachunkowości /analizy finansowej.
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (obowiązkowe doświadczenie w branży budowlanej).
- Doświadczenie w obszarze kontrolingu w firmach budowlanych – warunek konieczny.
- Dyspozycyjność, gotowość do częstych, regularnych podróży służbowych w ramach wykonywanych obowiązków – warunek konieczny.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i formułowanie wniosków na podstawie przeprowadzonych analiz.
- Dokładność i wnikliwość w analizowaniu zagadnień oraz umiejętność formułowania wniosków i zaleceń.
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
- Bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Microsoft Excel.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dokładność oraz staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych w ramach wykonywanych obowiązków.
- Ciekawą, pełną wyzwań prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży.
- Możliwość zdobycia unikatowych doświadczeń i zróżnicowane możliwości rozwoju.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Współpracę z najlepszymi ekspertami w branży.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!