Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Słupsk
Kontroler Finansowy

Kontroler Finansowy

HRK S.A.
Słupsk
praca stacjonarna
4167 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.

Financial Controller

Place of work: Słupsk

Scope of responsibilities:

  • Monthly and yearly closings including reporting package
  • Responsibility for day-to-day accounting activities. Follow-up and reporting on relevant financial KPIs
  • Forecasting, budgeting, variance analyzing and the annual financial report for company team
  • Planning, conducting and reporting on internal controls to ensure compliance with legal requirements and company practices and policies within finance
  • Provide support to Managing Director
  • Financial controlling and compliance
  • To be responsible for a number of designated improvement initiatives and responsibility for the ongoing monitoring of the implementation of all improvement initiatives
  • Optimization of business processes
  • Strengthen the professional accounting organization
  • Follow up and reporting on financial performance and activities through benchmarking, GAP and trend analyses, deviation explanations, etc.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in controlling, finance or accounting
  • Audit experience will be appreciated
  • 5+ years of practical experience in accounting and/or controlling
  • Excellent bookkeeping and administrative skills
  • Flexibility and hands-on approach
  • Strong organizational and interpersonal skills, with the ability to handle multiple priorities
  • Strong analytical skills
  • Attention to detail as well as ability to see the big picture
  • Proactive approach
  • Proficiency in MS Office,
  • Strong verbal and written communication skills in English

Please add the following clause: “I hereby my consent to process my personal data and enter it into your database HRK SA based in Warsaw, pl. Bank 2 in order to present my offer of employment, in accordance with the provisions of the Act of 29.08.1997 on the protection of personal data (Journal of Laws of 2002, No. 101, item. 926 with  amendments) Allow to messaging,  I have the right to inspect contents of my data and correcting them.”