INTER CARS S.A. to największy dystrybutor części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Inter Cars S.A. prowadzi aktywną sprzedaż poprzez sieć sprzedaży w 14 krajach. W ofercie spółki znajdują się części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz części zamiennych i akcesoriów do naczep, przyczep, autobusów, maszyn rolniczych i motocykli.
Chcesz do nas dołączyć?
Zaaplikuj na stanowisko:
Główne zadania na stanowisku:
- udział w pracach związanych z zamknięciem okresów rozliczeniowych
- raportowanie do innych działów
- weryfikacja poprawności dekretowania kosztów i przychodów
- tworzenie analiz na potrzeby firmy
- przygotowanie prognoz i raportów finansowych
Będziesz odpowiedzialny za:
- tworzenie rezerw kosztowych oraz analiza wyniku finansowego w procesie zamknięcia miesiąca
- aktualizacja raportów cyklicznych (praca na dużej bazie danych)
- wsparcie przy sporządzaniu analiz i prognoz finansowych w podziale na miejsca powstawania kosztów
- wsparcie w procesie budżetowania
- współpraca z działem księgowości w celu zapewnienia prawidłowego księgowania, usprawnianie procesów
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów/rachunkowości
- znajomość systemów finansowo - księgowych
- doświadczenie zawodowe w obszarze kontrolingu będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1
- wysokie umiejętności analizy danych, wyciągania wniosków
- biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel w tym VBA)
- umiejętność szybkiego uczenia się
- chęć rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej organizacji, która od lat cieszy się ugruntowaną pozycją
- możliwość poznania metodologii zarządzania projektami
- pełne wsparcie w systemowym rozwiązywaniu problemów i rozwijaniu kreatywności pracowników
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach menadżerskich, merytorycznych, informatycznych i językowych
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia