Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1400 pracowników, natomiast w ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje ponad 2200 osób. Portfolio firmy to 18 rodzin produktowych, dostępnych w kilkuset konfiguracjach. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 75 000 pojazdów. Grupa Wielton posiada trzy zakłady produkcyjne: w Polsce, Francji i Niemczech, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Otwarte w 2016 roku Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w Polsce i drugą w Europie stację do całopojazdowego badania wytrzymałościowego produkowanych naczep.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
- praca przy analizie wyników finansowych i operacyjnych firmy
- analizowanie rentowności spółek zależnych
- udział w sporządzaniu miesięcznych raportów zarządczych z działania spółek zależnych
- sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy
- czynny udział w procesie budżetowania, kontrola nad jego wykonaniem oraz nad analizą odchyleń, kontrola kosztów
- przygotowywanie komentarzy oraz raportów okresowych Grupy dla Zarządu
- przygotowywanie informacji zarządczych oraz prezentacji
- czynny udział w procesie konsolidacji
- udział w przygotowywaniu analiz finansowych z różnych obszarów działalności spółek
- współpraca z audytorem Grupy, z działami księgowości oraz audytorami lokalnymi
- wykształcenia wyższego o specjalności finanse lub rachunkowość
- znajomości zasad rachunkowości finansowej i zarządczej
- minimum dwuletnim doświadczeniem w obszarze analizy finansowej / kontrolingu
- mile widziana znajomość systemu QAD lub innego klasy ERP
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- mile widziana znajomość drugiego języka obcego
- bardzo dobrej znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Power Point
- znajomość zasad konsolidacji sprawozdań finansowych
- dobra znajomość IFRS
- umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań,
- otwartość na wyzwania i zmiany w dynamicznym środowisku organizacyjnym
- doskonała umiejętność komunikowania się
- wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi, a zwłaszcza umiejętności współpracy w zespołach multifunkcyjnych
- inicjatywa w działaniu i wdrażaniu zmian
- pracę w międzynarodowym środowisku
- pracę w firmie będącej liderem w branży
- narzędzia pracy: laptop, telefon
- wsparcie w rozwoju zawodowym