W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Kontroler Finansowy
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Nr ref.: KF/JW
Zadania:
- udział w długoterminowym planowaniu strategicznym Grupy,
- sporządzania analiz z realizacji planów i oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Grupy,
- udział w opracowywaniu i monitorowaniu efektów finansowych,
- przygotowywanie budżetów, prognoz oraz kontrola ich realizacji,
- uczestnictwo w procesie okresowego raportowania według standardów Grupy,
- opracowywanie prognoz wyników oraz przegląd, analiza, interpretacja sprawozdań finansowych,
- uczestnictwo w procesie oceny projektów inwestycyjnych,
- opracowywanie danych oraz wdrażanie rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,
- analiza procedur kontroli wewnętrznej na poziomie Grupy/ propozycje działań korygujących,
- rozwój narzędzi controllingowych, w tym ich dostosowywanie do zmieniającego się otoczenia (narzędzia Business Intelligence i rozwoju SAP FICO).
Wymagania:
- ukończone studia magisterskie z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
- minimum 4-letnie doświadczenie w pracy w dziale controllingu lub dziale finansowym,
- zaawansowana wiedza z zakresu raportowania, budżetowania i prognozowania,
- umiejętność przeprowadzania analiz ekonomicznych i syntetyzowania wniosków oraz ich prezentacji,
- zdolność identyfikowania obszarów do poprawy i skutecznego wprowadzania zmian,
- znajomość MSSF i PAR,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- praktyczne wykorzystanie systemów SAP FI/CO oraz doświadczenie w zakresie raportowaniu (Business Intelligence),
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności programu Excel na poziomie zaawansowanym,
- twórcze myślenie i otwarte podejście do działań operacyjnych oraz biznesowych,
- zdolność planowania i organizowania własnej pracy,
- doświadczenie we współpracy z wyższym szczeblem menedżerskim,
- umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
- ciekawą oraz odpowiedzialną pracę w międzynarodowej, renomowanej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- otwarte, nastawione na rozwój, przyjazne środowisko pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych zadań,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.