Cofely Services Sp. z o.o. jest międzynarodową firmą usługową zajmującą się zarządzaniem i eksploatacją instalacji technicznych.
Obecnie poszukujemy osób do pracy na terenie Warszawy
w charakterze:
Zadania:
-
dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy
-
analizowanie projektów pod kątem rozliczeń, rentowności
-
nadzorowanie sprzedaży na projektach i wystawianie faktur sprzedaży
-
przygotowywanie rocznego budżetu, prognozy wyniku roku, cash flow, planów wieloletnich, kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
-
koordynacja procesu zamknięcia miesiąca oraz analiza i wyjaśnianie odchyleń
-
przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy
-
miesięczne raportowanie do spółki matki według IFRS
-
wstępne przygotowywanie treści gwarancji bankowych
-
analizy ad hoc
-
2-3 lata doświadczenia popartego referencjami na stanowisku specjalisty ds. kontrolingu, analityka lub w firmie audytorskiej
-
dyplom ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, najlepiej kierunków finanse, rachunkowość
-
gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
-
znajomość rozliczania projektów serwisowych oraz długoterminowych kontraktów budowlanych - osoby z doświadczeniem w tym zakresie będą preferowane
-
bardzo dobra, swobodna znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
-
mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ERP (np. iScala, Symfonia ERP)
-
mile widzialna umiejętność sprawnego czytania umów
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel – poziom zaawansowany)
-
zdolność do pracy w zespole i pod presją czasu
-
umiejętność pozyskiwania niezbędnych informacji, myślenie analityczne, przedsiębiorczość
-
zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji
-
możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
-
zarobki na poziomie od 5000 do 8000 złotych brutto miesięcznie w zależności od umiejętności kandydata
Poznaj
ENGIE Services Sp. z o.o.
ENGIE Services sp. z o.o. działa jako stabilny i wiodący partner na rynku polskim w zakresie usług Facility Management od ponad 23 lat i zatrudnia ponad 590 pracowników. Nasze usługi polegają na obsłudze technicznej obiektów, specjalistycznych serwisach, wykonawstwie, przebudowach, modernizacjach instalacji i systemów budynkowych. Realizujemy prace w kompleksach biurowych, centrach handlowych, obiektach przemysłowych i logistycznych, centrach danych, budynkach uczelni, szkół, szpitali oraz obiektach dydaktyczno-naukowych. W ramach działalności poszukujemy osób o profilu technicznym z zakresu elektryki, mechatroniki, automatyki, ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, hydrauliki, oraz systemów przeciwpożarowych.Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?Rozwój: Stawiamy na rozwój i doceniamy Twoje zaangażowanie, dlatego aż 90% Projekt Managerów i Kierowników Obiektu w ramach awansu pochodzi z wewnętrznych struktur firmy. Dbamy również o zróżnicowany zakres obowiązków oparty o najnowocześniejszych rozwiązaniach i technologiach cyfrowych oferowanych przez Grupę ENGIE na świecie. O rozwoju naszej kadry mówimy również, gdy oferujemy autoryzacyjne szkolenia.Benefity: Umowa o pracę, prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych na platformie elearningowej, karta sportowa, możliwość ubezpieczenia grupowego, premie.Zawsze dbamy o interesy naszych pracowników, a przede wszystkim stawiamy na długoterminowe relacje, dostosowując nasze działania do aktualnych potrzeb rynkowych.