Kontroler Finansowy/ Manager Działu Kontrolingu [rekrutacja prowadzona online]
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Właściciel kompleksu biurowców klasy A w Krakowie - Business Equal Park, a także Carbon Tower we Wrocławiu i Chmielna 89 w Warszawie. Dołącz do pracowników Grupy Kapitałowej CAVATINA HOLDING S.A, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
rekrutacja prowadzona online
Zakres obowiązków:
- Bezpośrednia współpraca z najwyższą kadrą zarządzającą Grupy, w tym przygotowanie i prowadzenie prezentacji
- Wspieranie kluczowych decyzji biznesowych Zarządu poprzez dostarczanie kompleksowych analiz finansowych wraz z rekomendacją nowych efektywniejszych rozwiązań
- Organizacja procesu przygotowania i dostarczanie informacji zarządczej
- Przygotowywanie zestawień i raportów wraz z analizą oraz opartymi na niej wnioskami
- Koordynacja procesu budżetowania w Grupie oraz sporządzanie prognoz i cash flow
- Monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu
- Sporządzanie i weryfikacja raportów finansowych oraz analiz związanych z bieżącą działalnością Grupy
- Kompleksowe zarządzanie procesem pozyskania finansowania bankowego, organizacją wypłaty transz kredytowych oraz kontaktami z bankami
- Monitoring umów kredytowych oraz wykonania obowiązków związanych z umowami kredytowymi
- Kompleksowe zarządzanie procesem emisji obligacji korporacyjnych, w tym organizacją emisji i monitoringiem wykonania obowiązków i kowenantów związanych z obligacjami
- Udział w przygotowaniu budżetów kontraktów budowlanych, weryfikacja i monitorowanie wykonania budżetów kontraktów, analiza odchyleń
- Weryfikacja poprawności kalkulacji wyceny kontraktów długoterminowych, kalkulacja stopnia zaawansowania kontraktów budowlanych
- Identyfikacja obszarów oszczędności lub zwiększenia efektywności kosztowej
- Organizacja systemu workflow w Grupie oraz identyfikacja narzędzi i usprawnień w systemie worflow
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem kontrolerów finansowych w dziale Kontrolingu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (zarządzanie, finanse, rachunkowość)
- Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w dziale finansów lub kontrolingu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w komunikacji z najwyższą kadrą zarządzającą
- Praktyczna wiedza z obszaru kontrolingu finansowego i operacyjnego
- Znajomość przepisów w zakresie podatków, rachunkowości oraz prawa gospodarczego zarówno krajowego jak i międzynarodowego
- Doświadczenie w rozliczaniu budżetów i raportowaniu do zarządu
- Bardzo wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
- Umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Staranność i dokładność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym lub zaawansowanym
- Zaawansowana oraz praktyczna znajomość MS Excel (znajomość VBA mile wdziana)
Oferujemy:
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.