W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Kandydat będzie odpowiadał między innymi za stałe monitorowanie wszystkich pozycji kosztowych spółki mając tym samym możliwość na wdrożenie własnych planów oszczędności.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest spółka będąca w czołówce największych i najprężniej działających na polskim rynku touroperatorów. Obecnie firma jest w fazie bardzo dynamicznego rozwoju, odnotowując przy tym regularne zyski rok do roku.
Opis stanowiska
- Regularny monitoring poszczególnych pozycji kosztowych, sygnalizacja przekroczeń,
- Samodzielne poszukiwanie i wdrażanie planów oszczędności kosztowych w spółce,
- Wdrożenie i prowadzenie systemu kontroli rachunkowości zarządczej w Grupie,
- Kontrola kosztów podmiotu zagranicznego oraz przyszłych inwestycji,
- Analiza opłacalności inwestycji, przedstawienie wniosków i własnych rekomendacji niezbędnych usprawnień,
- Raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
Profil kandydata
- 3-4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: Finanse i Rachunkowość, Ekonomia,
- Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (2-3 dni co pięć tygodni),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - warunek konieczny,
- Znajomość pakietu MS Office a w szczególności MS Excel,
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + bonus miesięczny)
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.