CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- opracowywanie i monitoring realizacji budżetów dla wybranych segmentów działalności Grupy Kapitałowej
- sporządzanie prognoz przepływów finansowych dla wybranych segmentów działalności Grupy Kapitałowej
- weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem zgodności z zawartymi umowami i złożonymi zamówieniami
- wykonywanie płatności w spółkach zagranicznych
- analiza i przygotowanie modelu biznesowego działalności związanej z profesjonalnym wynajmem mieszkań
- przygotowanie modeli finansowych i analiz rentowności poszczególnych projektów
- utrzymywanie kontaktu i negocjacje z funduszami inwestycyjnymi zainteresowanymi polskim rynkiem profesjonalnego wynajmu mieszkań
- pozyskiwanie finansowania dla nieruchomości mieszkaniowych na wynajem
- przygotowywanie raportów zarządczych i kontrolingowych dla Zarządu Grupy Kapitałowej
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu procesów biznesowych i procedur wewnętrznych
- współpraca z innymi działami i zespołami w Grupie
- dbałość o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość)
- doświadczenie w rozliczaniu budżetów i raportowaniu do Zarządu
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy z dużą ilością danych i pod presją czasu
- umiejętność pracy z umowami i innymi dokumentami prawnymi
- umiejętność identyfikacji błędów i niezgodności
- samodzielność w działaniu
- skrupulatność, dokładność, sumienność
- otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość języka włoskiego
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- prywatne ubezpieczenie medyczne,
- wsparcie ze strony pozostałych współpracowników.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.